做女人一啲都唔易架,又要保持個靚樣,又要keep住個身材!!

其實我都無資格講啲咩,因為自從我有甲狀腺分泌失調之後,我嘅體重已經不響我控制範圍之內啦…..

試過勁做運動都係瘦唔到! 我唯有豁出去! Keep 住健康就算啦!!

但係我都唔係咩都唔做,如果唔係我啲肉可能已經鬆哂! 唉吔….真係諗起都恐怖!!

所以我都會塗番啲 firming gel/cream。以下係我用過嘅產品!

呢支 SK-II 嘅 Body Designer 係我用我啲會員分數換番來嘅!!

一出嗰時,個廣告講到好正! 又話可以擁有 S shape 身型!! 但係我用咗成支,都唔覺 firm 咗好多。S-Shape 身形?? 就更加唔洗講啦! :-O

不過佢都幾香,當 body lotion 咁用都唔錯!!
不過冬天就可能唔夠潤啦!!

呢支 CHANEL 嘅 Body Excellence 除咗有收緊作用,仲可以去橙皮脂肪架。

長期用我覺得真係work 喎。好似真係小咗啲橙皮脂肪! 唔知係咪我塗完仲會用個按摩器滖吓啲肉,幫助皮膚吸收有關!!

不過佢都有嘢唔好!! 次次用完,隻手都黏黏的,要洗手! 仲有如果冬天用又唔夠潤,留番夏天用會比較好!!

另外,我N年前用過SHISHEDO 嘅 Body Creator,當時覺得佢個意念好正! 只要輕輕鬆鬆吸住佢嘅香氛,就可以擊退橙皮紋。有無咁易呀??  就係因為呢個心態,就買咗番去試!

其實佢個味道真係幾好聞! 塗完仲有點啲暖暖地嘅感覺。不過當年仲有嘢吸引我,就係我買嗰時仲送咗一個手握式滾輪按摩器。

講到功效就梗係無乜啦! 如果唔係我一定會繼續用啦! 不過佢個按摩器就好耐用,玩咗幾年到依家我都仲玩緊。 咁係咪即係賺咗啦!! 

(以上僅屬個人意見!! 唔同人用唔排除有唔同效果!!)