有日無聊同我 honey 上山頂,經過Two Girls (雙妹嚜)專門店。基於好奇,走入去行下。

不入由自可,一入先知原來佢地除咗爽身粉外,仲有一系列嘅護膚品架。而且仲有保濕同Anti-age兩條line潻。

價錢同一般counter買嘅護膚品平少許。所以我只係八卦望一望,就走咗去睇其他懷舊商品。

最後睇中佢本相薄仔,咪走去比錢囉!

就係咁….比我見到有promote,買任何物品加$60換購爽膚水一瓶。哇…由原價$1xx 減到$60喎 (人大咗真係無記性,真係唔記得佢原價幾錢)! 

見到低嘢就梗係唔比錢住,再去睇下啲爽膚水啦!! (唉…..女人就係咁! 如果唔係都唔會一屋都係嘢啦!! )

一路以為雙妹嚜個名咁國產,一定係國貨啦! 點知一睇先知佢地啲護膚品係 Made in Switzerland架!! 見到平嘢,我又點會忍到手呀!

我嘅皮膚屬混合性偏乾,即刻買支保濕爽膚水黎試!! (唔想認老,所以無買anti-age 嗰支!! 哈哈!!)

一用之下,發現 原來佢真係好保濕,個瓶又靚呢! 我仲好鍾意佢個設計。打開個蓋,按幾下就可整濕張化妝棉啦! 好就手!

值得一試!下次見佢有 promote,我都一定會再買黎用!!