我嘅皮膚屬於中性偏油。再加上我細個嗰時曬到啲毛孔好大。

所以我都有想盡辦法,令啲毛孔可以細番啲。最緊要唔好比啲皮膚出太多油。咁就可以令啲毛孔無咁覺眼!!

除咗敷mask,我會用啲有BHA [即係水楊酸(Salicylic acid)]成份嘅產品。BHA有去角質、清理毛孔嘅能力。佢仲要比果酸溫和。無咁容易引起敏感。

我用得最耐嘅就係呢個SKII – BHA 再生素。佢雖然唔平。要成$5XX,但係一瓶可以就用好耐,仲好有效。佢只係夜晚用,同埋只係用係毛孔大嘅位置 (用量少)。 所以我都覺得值!!

<SKII BHA 再生素 Skin Refining Treatment>

塗咗佢瞓醒第二朝塊面好油,因為佢會溶咗啲黑頭。

仲要留意注意剛剛用嘅時侯,因為有好多黑頭溶出黎,所以會多啲暗瘡。但係好快就會好轉!! 但係如果擔心,就最好買tester試咗先。

但係如果覺得貴,又或者你嘅皮膚好敏感,都可以試試以下彩豐行嘅產品 。

<Ki 甘草酸粉刺淨化保濕啫喱>

呢個都有BHA,但就無SKII濃度咁高,用完塊面唔會出咁多油。佢仲多咗甘草酸 (Glycyrrhizinic Acid),有抗過敏、抗發炎嘅功效。佢仲有少少薄荷成份,有鎮靜作用,好適合有暗瘡嘅人用。

仲要只需$3X。好低試!! 只要早晚用,黑頭粉刺好快改善。

以下有我兩個朋友嘅試後感……

一位女性朋友因為減肥,多咗痘痘。我介紹佢用之後,痘痘有所改善!! 我個 friend 仲要買第二支打算繼續用。

一個男性朋友長期都想清咗鼻頭嘅黑頭粉刺。我介紹比佢之後,用咗幾日就打電話多謝我嘅介紹。佢話用咗幾日就少咗黑頭,最好係啲黑頭依家好易就推得出黎。

真係開心可以幫到朋友!! 我最鍾意介紹好嘢比人!! 

最後我仲想講多個秘密比大家知!! 其實我以前有一段時間啲皮膚勁油,滿面暗瘡架。依家無事都係用咗SKII 嘅 BHA再生素 同以下嘅 淨脂明肌精華攪番好。

<SKII 淨脂明肌精華>

兩支雙管齊下好得!!

我以前唔知皮膚油係因為皮膚缺水,呢支淨脂明肌精華有Pitera及海藻精華,可以調節油脂分泌。不過呢支淨脂明肌精華都要$4XX,但係未用完一支,我嘅皮膚嘅水油平衡已經明顯改善。我都唔需要再買第二支黎用。皮膚好番哂,值!!